Met drie showrooms in Nederland en twee in België, biedt BOL Piano’s het breedste assortiment piano’s en vleugels in Europa. Uniek is het grote aantal merken dat BOL vertegenwoordigt. Met merken als Bösendorfer, C. Bechstein en Steingraeber & Söhne is met name het topsegment sterk vertegenwoordigd. Naast pianowinkel is BOL ook actief als groothandel en fabrikant en levert het bedrijf van hieruit piano’s en vleugels over de hele wereld.
Om de marktpositie als pianowinkel te verstevigen heeft BOL ons gevraagd een commercial te produceren voor de Nederlandse en Belgische markt. De commercial moest zowel online als op TV kunnen worden ingezet.
BOL Piano’s heeft het ruimste assortiment in Europa, misschien zelfs in de wereld. Voor de commercial hebben we het belang daarvan als uitgangspunt genomen. Voor iemand die op zoek is naar een piano of vleugel is dat immers een enorme meerwaarde. Want hoe vaak in je leven koop je een piano of vleugel? Precies… En dan kun je er dus maar beter voor zorgen dat het een instrument is dat perfect bij je past.
Voor de verschillende uitzendkanalen en vertoningssituaties hebben we de commercial in verschillende lengtes en talen gemaakt. Van 10 seconden + tag-on van 5 seconden tot een versie van 30 seconden in de talen Nederlands, Vlaams en Engels. De commercial wordt zowel op TV (via de STER op NPO) als online ingezet via diverse kanalen, zoals YouTube, Facebook en Instagram.
“STERK EINDRESULTAAT EN PRIMA SAMENWERKING”Ik kan Rekel Producties van harte aanbevelen. De samenwerking is supergoed en boven alles zijn we blij met een sterk eindresultaat!
Ron Bol
Directeur