Precies weten wat je wensen zijn op het gebied van mobiliteit? Voor leasemaatschappij Arval geen probleem. Zij maken écht kennis met hun klanten!
Arval is niet de enige leasemaatschappij in Nederland, maar wel anders dan alle anderen. Arval gaat namelijk een stap verder, de organisatie doet er alles aan om in te spelen op de wensen van haar klanten. In de film wordt deze service verbeeld doordat een Arval-accountmanager 24 uur met een klant meeloopt …
Dit door reclamebureau JWT bedachte concept heeft Rekel uitgewerkt tot deze film. Potentiële klanten maken kennis met Arval en krijgen een beeld van de meerwaarde die Arval biedt.
De informatie in de film wordt verteld vanuit het perspectief van de Arval-accountmanager. De tekstuele informatie in de film wordt grotendeels verteld in de vorm van een monologue interieur omdat de film in zeven andere Europese landen wordt ingezet. Voor de verschillende landen hoeft na vertaling alleen de voice-over opnieuw ingesproken te worden.
De film is vertoond tijdens ‘Ontdek de infofilm’ op het Nederlands Filmfestival 2014 in Utrecht.
Voor de andere Europese landen waar Arval gevestigd is, zijn de films vertaald in 7 talen.