DE IMPACT VAN INKOOP

Moodfilm voor NEVI over het belang van inkoop en de inkoopfunctie

In deze moodfilm spelen we in op het gevoel van de doelgroep. We spreken ze aan op hun trots, trots dat ze onderdeel uitmaken van het NEVI Netwerk.
Opdrachtgever
NEVI
Techniek
Sony FS7
Productiedatum
april 2016
Deel dit artikel

NEVI

NEVI is hét netwerk en kenniscentrum van en voor inkoopprofessionals. De brancheorganisatie maakt inkoopkennis toegankelijk voor iedereen die betrokken is bij het inkoop/aanbestedingsproces. NEVI verzorgt opleidingen en (maatwerk)trainingen, geeft publicaties uit en organiseert netwerkbijeenkomsten en evenementen. Voor de periode tot 2020 heeft NEVI een nieuwe beleidsvisie. Naast de animatie waarin NEVI de beleidsvisie presenteert aan haar leden, had de inkooporganisatie ook behoefte aan een sterk verhalende film met impact, een moodfilm.

De Moodfilm

In de moodfilm spelen we in op het gevoel van de doelgroep. Met een passende sfeer pakken we hun aandacht. We spreken ze aan op hun trots, trots dat ze onderdeel uitmaken van het NEVI Netwerk. En trots dat ze kunnen bijdragen aan de beleidsvisie tot 2020.

Voor internationaal gebruik hebben we ook een Engelse versie van de Moodfilm gemaakt.

“FIJN OM MEE TE SPARREN”

Rekel is een leuk bedrijf om mee samen te werken. Van een complex en feitelijk verhaal weten zij een frisse animatie te maken. Ze nemen je gedurende de gehele productie mee en adviseren op inhoud daar waar nodig. Fijn om mee te sparren.

Nathalie Krom - Wormgoor

Marketing en communicatie

Meer Weten?

Maaike Geuzendam

Maaike Geuzendam

06 - 21 27 79 18

Up